Regulamin serwisu internetowego
Restauracji Finezja


I. Definicje

  1. Restauracja – oznacza Restaurację „FINEZJA” KAMILA GŁOWACKA, ul. Niska 5, 88-200 Radziejów, PL, NIP: 8891498045.
  2. Klient – oznacza osobę fizyczną (w tym Konsumenta), która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Klientem może być również osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, ale nie ukończyła 18 lat, w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami prawa.
  3. Użytkownik – oznacza osobę fizyczną posiadającą przynajmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę posiadającą zdolność do czynności prawnych, która korzysta z Systemu Informatycznego.
  4. Zamówienie – oznacza czynność prawną dokonywaną za pośrednictwem Systemu Informatycznego, podczas której Klient wyraża wolę zakupu zamówionych produktów i usług zgodnie z ich opisem oraz ceną.
  5. System Informatyczny – oznacza oprogramowanie wykorzystywane przez Restaurację za pośrednictwem, którego Klient może zamówić w Restauracji oferowane przez nią produkty i usługi występujący pod nazwą www.finezjapizza.pl. Pojęcie to obejmuje stronę WWW za pośrednictwem, której Klient ma możliwość składania zamówień.
  6. Płatność – oznacza czynność polegającą na zapłacie ceny za zamówienie w wybrany, określony w Regulaminie sposób podczas składania zamówienia.
  7. Administrator Danych Osobowych – Restauracja „FINEZJA” KAMILA GŁOWACKA, ul. Niska 5, 88-200 Radziejów, PL, NIP: 8891498045.

II. Postanowienia ogólne

  1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, niniejszy dokument jest Regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Regulamin skierowany jest do wszystkich Użytkowników oraz Klientów, którzy korzystają z Systemu Informatycznego.
  3. Restauracja, Użytkownik oraz Klient zobowiązują się do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.
  4. Informacje wyświetlane przez System Informatyczny nie stanowią oferty handlowej, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
  5. Zakazane jest korzystanie z Systemu Informatycznego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający interesy Restauracji.
  6. Użytkownik oraz Klient nie mogą umieszczać w serwisie treści bezprawnych.
  7. W momencie złożenia Zamówienia, Użytkownik staje się Klientem.
  8. Klient oświadcza, że podane przez niego dane są zgodne, prawidłowe i kompletne. W przypadku podania fałszywych danych, Restauracja może powiadomić odpowiednie organy.
  9. Restauracja jest zwolniona z odpowiedzialności za transakcje dokonane bezprawnie wykorzystujące dane Klienta, jeśli Klient nie zawiadomił Restauracji o bezprawnym wykorzystaniu swoich danych.
  10. Wyrażenie zgody na przestrzeganie Regulaminu jest równoznaczne z pełną akceptacją jego warunków.

III. Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Warunkiem skorzystania z usług Systemu Informatycznego jest akceptacja Regulaminu.
  2. Klient składając zamówienie zobowiązuje się podać swoje prawdziwe i kompletne dane.
  3. Restauracja zastrzega sobie prawo do potwierdzenia złożenia zamówienia oraz poprawności danych.
  4. Jeśli Klient złożył zamówienie z wykorzystaniem promocji, do których nie miał prawa, zobowiązuje się zapłacić pełną cenę.

IV. Wymagania Techniczne

  1. W celu otrzymywania Usługi Użytkownik i/lub Klient musi być wyposażony w odpowiednie urządzenia końcowe (telefon, komputer, tablet) wraz z połączeniem do Internetu.
  2. Korzystanie z Systemu wymaga posiadania przez Użytkownika i/lub Klienta urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej w aktualnej wersji: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera.
  3. Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności, w szczególności używania cookies, zawiera Polityka Prywatności dostępna dla wszystkich Użytkowników i/lub Klientów na stronie finezjapizza.pl.

V. Dodatkowe informacje odnośnie zamówień składanych przez Internet

  1. Umowę między Klientem a Restauracją uważa się za zawartą tylko wtedy, gdy Restauracja potwierdzi Klientowi, że zamówienie przyjęła do realizacji, podając czas dostawy lub odbioru zamówienia.
  2. Restauracja ma prawo anulować potwierdzone zamówienie w przypadkach: a) naruszenia zasad opisanych w punkcie III Regulaminu; b) awarii lub ograniczeń technicznych lub organizacyjnych, które uniemożliwiają lub mocno utrudniają realizację zamówienia; c) wystąpienia braku odpowiednich środków lub produktów do wykonania zamówienia, którego Restauracja nie mogła przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; d) w przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, iż podane przez Klienta dane są nieprawdziwe, należą do osób trzecich, Klient nie posiada zdolności do czynności prawnych w rozumieniu prawa cywilnego.
  3. Restauracja zobowiązuje się niezwłocznie, w miarę możliwości, zamieścić za pośrednictwem Systemu Informatycznego ogólnodostępną informację mówiącą o występujących ograniczeniach lub braku możliwości realizacji Zamówień.
  4. Restauracja potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wyświetlając Klientowi odpowiednią informację na ekranie urządzenia, na którym Klient dokonał zamówienia oraz dodatkowo wysyłając wiadomość e-mail, a w szczególnych przypadkach również SMS. Wykonanie przez Restaurację jednej z wyżej wymienionych czynności jest jednoznaczne ze skutecznym przekazaniem Klientowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
  5. Podany czas realizacji zamówienia należy traktować jako planowany, a jego przekroczenie do 80% nie jest traktowane jako uchybienie w realizacji zamówienia i nie stanowi podstawy do reklamacji.
  6. Zdjęcia potraw prezentowane na stronie są tylko poglądowe. Otrzymane danie może różnić się od prezentowanego w serwisie, co wynika z indywidualnego charakteru przygotowania każdej potrawy.

VI. Formy Płatności

  1. Klient składając zamówienie wybiera jedną z dostępnych form płatności: gotówka, kartą poprzez terminal płatniczy Restauracji lub płatność poprzez sieć Internet (płatności online).
  2. W przypadku płatności online, zamówienie jest przyjmowane do realizacji tylko po potwierdzeniu otrzymania środków przez Restaurację. W przypadku anulowania zamówienia opłaconego za pomocą płatności online, Restauracja dokona zwrotu płatności.
  3. Zlecenie zwrotu płatności nastąpi nie później niż w terminie 72 godzin, z zastrzeżeniem, że dni wolne od pracy mogą wydłużyć ten okres. Za datę dokonania zwrotu przyjmuje się datę złożenia dyspozycji zwrotu należnej kwoty u Operatora Płatności.
  4. W przypadku złożenia przez Klienta zamówienia z płatnością gotówkową, za zwrot środków odpowiedzialna jest Restauracja.
  5. Restauracja wystawi odpowiednie dokumenty potwierdzające dokonanie sprzedaży w terminie przewidzianym ustawowo.
  6. W przypadku pytań lub wątpliwości, Klient powinien skontaktować się z Restauracją.

VII. Prawo odstąpienia od umowy przez Klienta

  1. Przed spełnieniem świadczenia przez Restaurację, Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, przy czym uprawnienie to może być wykonane do momentu, w którym Restauracja nie przystąpi do realizacji zamówienia.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązuje się poinformować o tym Restaurację niezwłocznie po złożeniu zamówienia, ale nie później niż do momentu rozpoczęcia jego realizacji przez Restaurację i w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez kontakt telefoniczny z Restauracją. Po tym czasie zamówienie nie może być odwołane ani zmienione, chyba że Restauracja wyrazi na to zgodę.
  3. Jeśli Klient dokonał zapłaty za pomocą płatności online, środki zostaną zwrócone przez nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.

VIII. Własność intelektualna i licencje

  1. Wygląd Systemu Informatycznego, treści, kod źródłowy są chronione polskim oraz międzynarodowym prawem autorskim.
  2. Ściąganie z Systemu Informatycznego treści oraz ich kopiowanie jest dozwolone wyłącznie do prywatnego użytku, w celu lepszego zapoznania się z informacjami.
  3. Żadna z części Systemu Informatycznego, w tym niniejszy Regulamin, nie mogą być rozpowszechniane lub/i powielane bez wiedzy właściciela.

IX. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące Zamówienia, prezentowanej Oferty, Dostawy należy kierować bezpośrednio do Restauracji, której reklamacja dotyczy.
  2. Restauracja rozpatrzy reklamację dotyczącą usług niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, telefon, adres e-mail, datę złożenia zamówienia, datę realizacji zamówienia, wskazany adres realizacji zamówienia, login Klienta oraz szczegółowy opis składanych zastrzeżeń.
  4. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Restaurację powinny zostać przesłane za pośrednictwem adresu email na adres finezja.radziejow@gmail.com.
  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne lub dla potrzeby pełnego wyjaśnienia Restauracja wystąpi o ich uzupełnienie, jeszcze przed rozpatrzeniem reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji ulega przedłużeniu do momentu uzupełniania danych przez Klienta składającego reklamację.

X. Dodawanie opinii i komentarzy

  1. Restauracja daje możliwość Klientowi dokonywania ocen wykonania umowy oraz dostawy, w szczególności poprzez możliwość przyznawania opinii o Restauracji.
  2. Opinie są widoczne publicznie wraz z imieniem Klienta.
  3. Dodając opinię, Klient oświadcza, że ma świadomość faktu, iż opinie nie są anonimowe.
  4. Opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez Klienta. Wymaga to wysłania wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Restauracji.

XI. Ochrona danych osobowych

  1. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych dostępne są w zakładce Ochrona Danych Osobowych/Prywatność na stronie internetowej Restauracji.

XII. Opis zagrożeń

Stosownie do art. 6 pkt 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Restauracja informuje o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez Użytkowników oraz Klientów z usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym o możliwości otrzymywania spamu, działania szkodliwego oprogramowania, możliwości łamania zabezpieczeń oraz innych zagrożeń internetowych.

XIII. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Restauracja zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu bez powiadomienia Klientów. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 2 dni od dnia publikacji. Brak akceptacji nowego brzmienia Regulaminu jest jednoznaczny z brakiem możliwości korzystania z Serwisu Internetowego.
  3. Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

Stan na 29-04-2024